Wednesday, April 15, 2009

KOntrak Aku tamat!!!

berita yg ku terima petang semalam, memang membuatkan aku terkejut dan tak terungkap sepatah kata dr mulut ku ni untuk seketika..tapi aku harus terima ni dengan seadanya..
errmm...pada mulanya, aku tak tahu nak menangis atau gembira dengar berita yg aku terima ni
dan akhirnya aku mengalirkan air mata..apa yg bermain difikiran aku ketika itu haruskah aku meneruskan niat aku untuk menyambung pelajaran atau membatalkan niat aku tuh!!!errmmm..ntah lah..disebabkan kegawatan ekonomi yg terumbang-ambing ni, kontrak aku tidak disambungkan lg & In the end of May secara rasminya kontrak aku tamat!!! pasni aku kena survive untuk hidup sebelum aku dapat kerja lain.

13 comments:

Zuraida jemain said...

Teruskan niat untuk belajar..

Kerja. cuba cari kerja sekarang. Kalau ada rezeki ada la. Yg penting belajar.

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

errmm...tuh yg dyana pkkn, dyana da decide nk further study..insyaAllah..semua ok..anyway thanks akak..=]

Muhammad Syukri Lukman.. said...

Awak Sahaja Ke Diberhentikan?
Mesti Agak Sedih Kan?Sy Faham
Mcm Mana Rasanya Sebab Sy Pon
Dah Kene..Tgh Menganggur Je La
Skrg Ni..Sabar La Ye Awak.....

Muhammad Syukri Lukman.. said...

Aik?Abah Awak Sokong Chelsea Ka?
Haha..Menarik Ni...Menarik Hehe..

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

wahh...xkn sy ske2 nk benti plak!!!
apela awk..
ermm..tp sedih argghh dala payah nk cri keje skrg ni..pape pun sy terima la da xde rzki kat cni..

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

yup!!!
fans chelsea tuh..
lau tiap kali ade games bola, mmg gamat la uma sy..

dyla said...

yup..
teruskan je niat nak blaja tuh..
insyaAllah kalau niat kite elok Allah akan sentiasa dgn kite..
xpe..kalau awk ssh kite ada..

Ain Aishah said...

belajar no 1..ilmu ssh dicari keje bile2 aje..peluang dtg hnya sekali..
kerja tu penting gk sbb nk teruskn hidup..tp ilmu tu penetu masa depan kalo cerah ilmu yg kita perolehi tu cerah la masa depan kita..x semestinya keje tu membahagiakan kita..kdg2 dengn belajar pn kita masih juga dpt imbuhanya.hehe

Muhammad Syukri Lukman.. said...

Eh?Mana De Sy Ckp Awak Gi Berhenti..
Awak Ni..Relax..Jgn Tertekan..Kalau
Tak Saya Pon Akan Tertekan Gak......
Ni Ujian Allah..Kecil Je..Sabar Byk2
Insya Allah Ade Hikmahnya..Ade Yg Lg
Baik Untuk Awak Barangkali Dan Takde
Sape Pon Yang Tahu Kecuali Allah....
Wah..So Ayah Awak Fan Chelsea..Maka
Anak2 Die Ape Eh?Hehe..Awak Tak Minat
Bola Ke?Huhuhu...

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

*dila: insyaAllah!!! pape pun thnx awk..
tp t msti da xbestkn..kte da xkeje same tmpt lg!! waahhhhh...selamat tinggal mox..

*ain: hehe..btl kate awk tuh,tp lau xkeje pun ssh gak..

*syukri: uikss..awk nk tertekan jgk nape?? yup..hehe..kat uma ni fans M.U, Chelsea, Liverpools..mcm2 ada..
errmmm..sy stakat tonton bole laa..

Muhammad Syukri Lukman.. said...

Wahaha..Mane Tak Tertekannya?Saya
Pon Tak Bekerja..Mesti La Terasa
Gak Sedihnya Tak Bekerja..Hehe....

Ain Aishah said...

duit no 10...ilmu yg penting..nnti esok2 da tua bru nyesal..fikir baik2

Shaharuddin Othman. said...

perlu fikirkan akan datang dan kalau perlu belajar baik teruskan.razeki mungkin tiada hari ini tapi akan datang sape yang tahu.teruskan niat dyana yang murni tu.masa masih panjang lagi k