Sunday, April 17, 2011

Niat di hati nak tengOk Yuna Secara livE!!!! tapi yang ada cUma Yunam jerr!!

Bila bercakap pasal Konsert Gadis Semasa Sunsilk..aku adalah orang pertama yang excited nak pergi tengok!!!! nak jumpa Yuna, Ella, Hujan & One Nation Emcees secara live la kOnOn..especially si Yuna tuhh..memang teringin gila kOt nak jumpa depan2 pastu nak amik gambar sebagai kenangan laa enn..tapi sayang harapan tuh tiba-tiba musnah bila rakan seangkat yang sama2 nak tengok konsert tuh tiba-tiba tak dapat pergi sebab dia (cik bulan) kena pergi tempat lain dulu n mungkin tak sempat nak join..hurrmmsss..sedihhhnya!!! tuh dia!! aku!! macam mana dengan aku..aku da ciap kOt!! da otw pOn tapi last minit cik bulan baru bagitau..waahhhh..aku nak redah jer masuk sana boleh jer tapi macam tak best la plak sebab tak der kawan t..sO, nak tak nak kena laa aku batalkan niat suci murni tok pergi tengok konsert tuhh..

Then, di sebabkan tak jadi tengok konsert!!! aku tukar program pergi tengok wayang, lokasi yang dipilih tgv klcc, nak dijadikan cerita plak semua tiket habis yang ada pOn cerita "senjakala" filem romantik seram..disebabkan semua cerita dah tak de..layan kan jerlaa..hurrmmss..dala tak best tak seram pon menbazir jer rm26 beli tiket!!! tapi ada satu statement yang aku suka dalam filem tuh yang berbunyi camni"izinkan saya" hahaha..macam pelik jerkan kenapa aku suka statement tuh sebab ada kisah kot disebalik statement tuh..kikiki..hanya aku jer yang tau..(~_^)//

ok, balik dari tengok wayang aku lepak kat city garden, kg baru atau orang kl biasa panggil tempat tuh nasi lemak 50sen..hik3..kelakar kot bunyinya..actually tempat tuh kedai makan yang menghidangkan juadah nasi lemak yang berharga sebungkus 50sen..hihihi..
masa aku sampai kat sana tempat duduk takde langsung!! semua table penuhh..humss.,hari cuti kot sebab tuh ramai gilee..seperti biasa aku amik nasi lemak n lauk yang biasa aku makan kat sana..kebetulan plak ada table kosong kat belah luar di bawah pokok di terangi cahaya lampu kalimantang lagi..hahaha..romantik tak..sambil makan layan plak lagu yang dimainkan oleh penyanyi jalanan kat situ..da rasa makan kat hard rock cafe plak sebab ada live band en..hihihi..memang laayyaaaannn..lepak punya lepak tak sedar sampai kul 1.30pg..aku pon berangkat pulang...

moral of de story untuk entry kali nie..walapun pon aku tak dapat jumpa yuna, n tak dapat tengok konsert tapi aku still happy and enjoy sangat sebab banyak perkara yang berlaku malam tuh yang buat aku tak boleh tidO n masih teringat2 akan saat ituh!!! hahahahaha...apa yang berlaku..biasalah rahsia yer nOkk...huhuhu..kla nak end da niee..papai ..(^_^)
terima kaceh kerana sudi membaca..lebiiuuuuuu...mmmmuahhh...

sila abaikan pic kat bawah nie yerk sebab tiada kena mengena dengan entry pon..hahaha..
*
*
~..gedixxx santai..~


sekiann...

17 comments:

Kun said...

hhaha~! membazir!

~..UdadyaNNa..~ said...

tuhlaa..membazir jer!! kalu nak tengok mOvie, jgn tengok senjakala tau...huh mmg xbest langsung...[ayat menghasut..hahahaha...]

Anonymous said...

"IZINKIAN SAYE" nak menumpang kasih leh tak ;)

~..UdadyaNNa..~ said...

nak tumpang sampi mana??? taman kosas ke kg baru...hik3..(~_^)//

Anonymous said...

MCM XKASI TOMPANG JER

Anonymous said...

kg baru kot bwh pokok disulami CENCURUT yg melintasi kaki2 pengunjung kedai huhuhu

~..UdadyaNNa..~ said...

kasik jer kot!!~~
kih3..uiks..bukan takot cencurut ke!!! hahahaa...xleh tumpang smpi kg.baru lerr..smpi tmn kosas jee ok..huhuhu..

Anonymous said...

eleeeh xtakotla ngan cencurut tue geli jer kot,bknker cik princess pon kaki smpi atas meja ker hahahahahahahaha

red_crow said...

contoh jer kot

~..UdadyaNNa..~ said...

takOt la jugak koT..lalalalalaaaaa..!!~~~

red_crow said...

hahaha ngaku kot

~..UdadyaNNa..~ said...

uikkss..statement td tuh merujuk kpd anda kot..hahaha..

red_crow said...

ha yekerrrrr,sentap sudeee

~..UdadyaNNa..~ said...

sentapppp yerrkk..ekekek..im sOrry!!!

menumpang kasih said...

sentap pon xde sape nak peduli kot

~..UdadyaNNa..~ said...

waahhh..nie btol2 sentap niee..y** bukan nama sebenar!!! kiki..

xxx said...

y** tue aper erk