Thursday, April 21, 2011

Jangan Pernah Berubah by Cik princESs..

Korang kenal xST12!!! allaa..band indonesia yang baru nak naik nama kat malaysia nie..dlu dorang popular dengan lagu "Puspa", sekarang plak band dorang tengah meletop2 dengan lagu "Jangan Pernah Berubah". Cer korang buka siaran radio mana2 pon semua nak mainkan lagu nie!!! haisshhh...best sangat ker??? jawapan dia memang best!!! lagu febret aku niee..1st time dengar da terus jatuh cinta..haaa..apakes???? jatuh cinta dengan sape??? dengan lagu Okkk..hihihi..sila jgn pikir lainn tau..xmO2!!..huhu..bila kat opiz pasang lagu ni ciap ulang banyak kali sampai lebam macam da takde lagu lain jer kott pastuh ciap berangan2 lagi..hihi..i like..(~_^)// Ok laa jOmm layan lirik lagu diaaa..mesty korang pon akan jatuh cinta+berangan macam aku juga bila layan lagu niee...

layaaaannnnnnnnnnnn.....

~~~

~~~


  • Jangan Pernah Berubah


    Biarkan waktu teruslah berputar
    Mencintai kamu penuh rasa sabar
    Meski sakit hati ini kau tinggalkan
    Ku ikhlas ‘tuk bertahan

    Cintaku padamu begitu besar
    Namun kau tak pernah bisa merasakan
    Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
    Membuat keresahan

    Reff:[*]
    Meninggalkanku tanpa perasaan
    Hingga ku jatuhkan airmata
    Kekecewaan ku sungguh tak berarah
    Biarkan ku harus bertahan

    [**]
    Jangan pernah kau coba untuk berubah
    Tak relakan yang indah hilanglah sudah
    Jangan pernah kau coba untuk berubah
    Tak relakan yang indah hilanglah sudah

    Back to Reff:[*] , [**]

    Jangan pernah kau coba untuk berubah
    Ku relakan yang indah dalam hatinya
  • Jangan Pernah Berubah


    Biarkan waktu teruslah berputar
    Mencintai kamu penuh rasa sabar
    Meski sakit hati ini kau tinggalkan
    Ku ikhlas ‘tuk bertahan

    Cintaku padamu begitu besar
    Namun kau tak pernah bisa merasakan
    Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
    Membuat keresahan

    Reff:[*]
    Meninggalkanku tanpa perasaan
    Hingga ku jatuhkan airmata
    Kekecewaan ku sungguh tak berarah
    Biarkan ku harus bertahan

    [**]
    Jangan pernah kau coba untuk berubah
    Tak relakan yang indah hilanglah sudah
    Jangan pernah kau coba untuk berubah
    Tak relakan yang indah hilanglah sudah

    Back to Reff:[*] , [**]

    Jangan pernah kau coba untuk berubah
    Ku relakan yang indah dalam hatinya



Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan

Reff:[*]
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan

[**]
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Back to Reff:[*] , [**]

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya

~~~

jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah

~~~
jangan pernah kau coba untuk berubah
ku relakan yang indah dalam hatinya
~~~



7 comments:

menumpang kasih said...

ade bwk makner ape2 ker

menumpang kasih said...

cik princess selalu berubah tak

~..cik PriNCEss..~ said...

hurmmmsss...agak2 nyer..

menumpang kasih said...

biasela sedangkan pantai lg berubah niekan manusia kot

~..cik PriNCEss..~ said...

pantai kot bukan manusia...ekekek..weekk...;P

Cik Muda Sae said...

dah dah..hehehe

jom kontest.!

http://sipenyapuburuk2.blogspot.com/2011/04/contest-kami-fotogenik.html

~..cik PriNCEss..~ said...

wOkeehhhh..jOmmm cari phOte gediXXxxx..hik3..=P