Thursday, April 14, 2011

Aku dapat header baruuu!!!! thanx tO cik Lulu..(^_^)

hi semuaa...
tOday aku sangat happy lagi excited sebab cik lulu bagi respon kat entry PICTURE DUNIA FANTASY by Lululalalengleng..(~_^)!! hehehe..tak sangka..mekaceehh ya cik lulu..hehe..tak sia-sia aku membOdek beliau kikiki..xmO mara cik lulu jOking saja niee..~~
*
*
niee sebagai bukti pertama!!!! nape tak percaya lagi ker???

korang jugak boleh klik sini untuk mengesahkan lagi ia sebagai bukti ke-2!!


dear cik lulu,

thanx a lOt tau..sy suke sangat2 ngn header niee...sO cOmeeyyyy..huhuhu..feeling2 like princess laa enn..kikiki..tapi yang penting princess nie tetap ngn tudung iyee..muslimah gituh..ciap pakai inner warna hitam..hihihi..suke-suke..mekacehh yerrkk...dengar lah serangkap pantun dari saya..

cik lulu si gadis yang cOmeyy orangnya,
sangat kreatif serta berbakat besar orangya,
sekali da buatkan header begini,
nanti2 boleh mintak buatkan lagi...

hehehe..pantun main belasah jer..janji ada bunyi..huhuhu..

kla, kepada korang joommla tengok headarr aku yang comeey niieee...
sekiann..
*
*
aku ada header baru!!! weeeiiiiiii...(^_^) [jgn jeless yerkk..]

7 comments:

cik dyla said...

cantik2..

a.R said...

alaaaaaaa!!!! pakai le header tuh!! jebonnn~

hehehe....

a.R said...

wey, pantun ko mcm pelik je....ermmm~

~..UdadyaNNa..~ said...

huhu..mekaceehhhh!!! jomm..jOim Picture Dunia Fantasy nie link die--->> http://lululalalengleng.blogspot.com/2011/04/picture-dunia-fantasy.html

~..UdadyaNNa..~ said...

cik muda sae : hihihihi...tggu i kasik cantik en blog nie dlu br leh kasik tempekk!!!! huhu..

~..UdadyaNNa..~ said...

cik muda sae : hak3!!! ok la tuhh janji der bunyik mehhh..hOhOhO..

Anonymous said...

Hi there to all, how is the whole thing, I think every one is getting more
from this site, and your views are pleasant designed for new viewers.


Also visit my web blog - Kulucka Makinasi