Sunday, March 1, 2009

nokia 6670

aduh..tension tak terkata ni..hp aku rosak lagi!!! kali ni keypad die plak problem..aku pn xtau nape??? da banyak kali gak aku bukak fon ni, konon2 hebat sangat lar tuh nak repair sendiri..haa..amik kau..lagi bertambah teruk ada lar!!! aduhh..pening sudah ni..

skrg ni nak msg pn susah coz keypad problem en..
ahakzz..tok sattel problem ni, aku ada gak mtk tolong dr sorg member ni, disebabkan dia ada extra hp aku nk pnjam lar sementara hp aku ok balik..tp until now xde respon pn..tension sudah!!!

cite sal hp ni, memang banyak kenangan aku ngan hp ni, nk tukar pn sayang.."sentimental value" lar katekan..hehe..=p actually, hp ni aku pakai dah lama since aku form 5 until now..xpenah tukar lagi, huhu..ikutkan ati memang nak tukar hp br tapi nak wat camne bajet xde lagi..tp xpe, bg aku as long as bole call bole msg kira ok lar tuh..=]

1 comment: