Wednesday, March 18, 2009

aku MC arini

panasnya kat luar tuh naik pening kepala aku dibuatnya..dala sakit gigi, ditambah lagi dengan sakit kepala yg tak terkata!!!
actually aku baru balik dari klinik gigi kat kosas, doktar kate gigi aku da rosak kena cabut effect dari tu menyebabkan gusi aku bengkak..aku diberi ubat abtibiotik dan ubat tahan sakit kena makan sampai habis..bila da kurang sakit tu br lebih cabut. aku gak dapat mc tok arni..
aku mengadula dengan dila, wahh..dia msg ciap bagi nasihat lagi

"Sian awk..2 la next time lau gigi berlubang cpt2 tampal k, n jangan makan coklat & ice-cream"

aduhh..terasa gile aku bila dila cakap cam tu, tapi betul jugak ckp dia tu..aku ni degil, dala suka makan coklat n ice-cream..pstu bila da sakit gigi penakot nak g jumpa doktor..apelaa..

errmmnn..sekarang br padan muka aku, nak makan kena berpantang, xbole makan manis2..huahuahua..tersiksa macam ni..=S

P/s : moral of the story..next time lau sakit gigi cepat2 la g jumpa doktor ek..

No comments: