Friday, March 6, 2009

Sepah Juara


Selama 10 minggu aku mengikuti rancangan realiti tv, Raja Lawak Astro musim ke-3..dan akhirnya malam ni telah mencatatkan sejarah apabila kumpulan sepah telah dinobatkan sebagai juara Raja Lawak Astro musim ke-3, diikuti tempat kedua jihan yang merupakan satu-satunya peserta wanita yang berjaya menjejakkan kaki ke peringat akhir Raja Lawak musim ke-3 dan tempat ketiga dimenangi oleh amir yang berasal dari kelantan

hehe..telah aku jangkakan keputusan ni..bagi aku, kumpulan sepah
memang layak menang sebab persembahan yang tonjolkan setiap minggu memang menarik dan sentiasa buat aku ketawa dan terus ketawa..haha..

persembahan jihan pulak, bole tahan menarik juga..walaupun dia seorang pempuan tapi dia mampu mengugat peserta lelaki yang lain..

amir pulak, persembahan lawak yang ditonjolkan masih di tahap yang sama cuma ada sedikit peningkatan dari segi intonasi persembahan..

kesimpulannya bagi aku semua peserta raja lawak astro musim ke-3 ni semuanya berbakat besar merekalah yang bakal menjadi pelapis pelawak-pelawak yang sedia ada dalam industri seni tanah air kita ni.. semoga korang semua terus maju dan sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik dikalangan yang terbaik.

No comments: