Wednesday, March 11, 2009

Jawab Tag dari Ain Aishah

1. Pilih 5 cerita cinta / romantik yang kamu suka dan ingin dikongsikan bersama rakan-rakan
2. Rumuskan kembali cerita yang anda pilih mengikut pahaman anda


haha..tertawa dan terkaku aku sendiri takala menerima tag dari dia..jari jemari ku bagaikan memahami apa yang bermain difikiranku..lantas aku dail no branch Naza TTDI..huhu..
Ain awk saja nak kenakan sy ek.. ciap lar awk..hehe..=P


Cinta
filem ni aku penah tengok sekali jer, itu pun kat tv untuk siaran rancangan hari raya tahun lepas..[ingat2 lupa].. filem ni menonjolkan 5 kisah cinta yang sering berlaku dipersekitaran kita. Cinta diantara adik-beradik, Cinta diantara kawan, Cinta diantara suami isteri..mula2 aku tak paham juga jalan cerita dia, selepas dipahami betul2 jalan cerita dia, baru aku dapat tangkap msg sebenarnya yang nak disampaikan

Heart..aku suka sangat tengok filem ni, menyentuh hati beb!! huhu..memang resam dunia, cinta perlukan pengorbanan. begitulah yg dapat aku rumuskan dari filem ni..demi ingin melihat orang yg disayangi bahagia, dia sanggup mengorbankan cinta yg telah berputik dihati sejak sekian lama. namun cinta sejati tetap akan bersatu akhirnya walaupun jasad telah tiada tetapi kenangan lalu mampu membangkitkan semula cinta itu

Ada Apa Dengan Cinta
kisah cinta remaja, filem ni aku tengok masa form 3kot..ntah lar da xingat..hehe..
kisah cinta remaja, seorang gadis yg mula mengenali apa itu cinta telah terjerat diantara cinta dan persahabatan..yg menjadikan filem ni lebih menarik kerana diiringgi dengan lgu2 yg rancak dan sesuai dengan jiwa remaja mcm aku..


Dilwale Dulhania Le Jayenge..filem hindustan yg paling aku minat selain Kuch Kuch Hota Hai!!
lagu2 dalam filem ni semuanya best2..huhu..ciap leh hafal lakan..tp setakat ikot gitu-gitu jer..lau nk tanya maksud sepatah haram aku xpaham..hahah..=P
filem ni dibintangi oleh pasangan yang paling tekenal di India, Shah Rukh Han & Kajol..diorang ni memag sesuai la..ape jer filem yg mengandingkan diorang, for sure filem tu meletop punye..hehe..=]


Enough..aku suka sangat dengan jalan cerita filem ni. ia mengisahkan seorang isteri yg cuba mempertahankan kebahagian rumahtangganya, lakonan berkesan oleh Jennifer Lopez telah memberikan impak yg menarik pada filem ni.. aku nak cite lebih2 pun xsyok better korang tengok sendiri..baru rasa feelnya..hehe..

hehe..rasa ni jelah kot yg aku boleh tulis..huhu..no idea laa..haa..kepada teman-temanku..Zaliykha Mohd..MyStory..AinAishah..E LA Mia Vita n Ceriteraku..sila-sila la menjawap yee...hahaha..=P

No comments: