Thursday, March 26, 2009

Aku Tetido Daa..

hari ni aku da nekad nak balik..hehe..sharp 5.30pm aku terus cabut dr office!!! huhu..kira balas dendam laa..mana taknya semalam aku balik kul 9.30pm br kuar office, sampai uma da kul 10.30pm..letih tu.. tapi kali aku balik dengan man niee, dila tak ikot sebab dia banyak keje!!! so cam biasa aku balik jerlaa..aku naik cap sampai taman paramount, aku dengan man niee satu tren tapi kami turun lain-lain tempat. dia turun kat kl centre, aku plak turun kt ampang park!! masa dalam tren aku bosan la takde kawan nak beborak..selalu aku balik bedua dengan dila, ciap sembang2 lagi tapi kali ni aku seorang, disebabkan aku balik seorang and bosan..huhu..aku tertido secara tak sengaja..hehe..sedar2 jer da sampai stesen dato' keramat!! wahhh..bayangkan aku terlepas 2 stesen..huhu..pastu aku turun jela dr tren wat muka tak bersalah yelah da tetido bajet xde org yg perasaan..hehe..=P kena aku naik tren sebelah tok balik ke ampang park!!!
haha..kelakar la bila ingat balik..

P/s: hehe..lain kali jgn tido dlm tren..kan da terlajak.. actually masuk ni da 2 kali aku tertido dlm tren..=]

No comments: