Monday, March 16, 2009

Aku, sabtu, kenduri kawin, & kuda

hahaha...agak2 pelik tak tajuk story aku kali ni??? sebenarnya aku pun xtau nak letak tajuk per!!! otak beku arghh..xde idea ni..xkisah laa..tp aku ttp nk share story ni dengan korg semua..huhu..kepada korg yg rjin2 singgah uma aku ni..thnk a lots..=]

uikkss..merepek sudah ni..

haaa..cmni citer die ari sabtu lepas aku da deal dengan dila nak g setapak, because on the that day membe aku eika melangsungkan perkahwinannya dengan lelaki pilihan hatinya, zaki..

sELaMAt PEngANtin BaRU eIKa, sEMOga bERkEkALan HinGGA AkhIR hAYat & dIkURniakAn bABy Yg sIHat n ComEL
Amin..


Huurrmm..pas balik dari setapak, aku terus menuju ke lokasi yg seterusnya...Taman Tasik Titiwangsa...
huhu..sebenarnya dalama aku nak pg tapi waktu dan ketika yg xmengizinkan aku kesana aduuhh..rindunya..teringat plak zaman2 becinta dulu..lau dating je mesti g titiwangsa..hehe..cam xde tempat lain jer..waahhhh...terkenang zaman muda2 sudah ni..hehe..=P

sebenarnya bkn tuh yg aku nak cite, aku nak cite sal K.U.D.A!!! hehe..pelik x??? cmni, masa aku dengan dila ngah jalan2 sambil posing kat taman tuh cm pic kat sebelah ni.....----->>>
punye best jalan2 amik angin, tiba-tiba hujan turun plak..errmm..dlm hati bajet nak balik je. tp pk balik hujankan..konfom jalan jemnya..aku pun ajak dila dok berteduh kat kedai makan yg ada kat situ..huhu..tak sangka plak, kat sana kami berkenalan dengan sorg pkcik iaitu tokei kedai tempat kami minum n dengan 2 jejaka penguatkuasa dbkl. sembang punya sembang, kami di pelawa tok melihat kuda dengan lebih dekat lagi..waahhh..aku pun teruja giler..hehehe..sanggup tunggu sampai hujan berhenti ni nak melihat n merasai kuda yg sebenar-benarnya..yelaa..selama ni tengok kat tv jerkn..


seperti yg dijanjikan kami pun dibawa ketempat yg dijanjikan..waahh..nak ckp ni, tempat ni bukan semua org awam dapat masuk cuma org2 yg bertuah cam kami ni jer yg boleh masuk..hehe..overr sudah..mmg best sangat..aku di perkenalkan dengan semua jenis kuda2 yg ada kat sana..ada pelbagai rupa, bentuk, warna, jantina n nama pun hebat2 belaka..hehe..=] aku pun tak melepaskan peuang untuk mengabadikan kenangan bersama kuda yang paling aku suka..iaitu rATu a.k.a aSMAh

P/s: kepada dila.."ok, Jom..ari sabtu naik kuda..huhu..jgn k.maz ajak g office dala..=P"

No comments: