Wednesday, March 25, 2009

Tension!!!

Dalam keadaan aku yg tension lagi serabut ni, aku sempat la entry blog aku ni..atlist dapat gak la aku menghilangkan tension keje yg semakin banyak dan menyerabutkan ni. aduhh..letih la wat keje mcm ni, asyik kena reject je!!! sape tak tension. masuk hari ni da 2 hari colleage aku mc, dia ni start join company awal sebulan dr aku. dia ni kira banyak gak pengalaman keje under training section. aku plak kira baru lagi under training section ni sebabnya mula2 aku join since September last year aku ditempatkan under section "Employment Services" then, start 1 Jan 2009 aku ditukarkan ke section "Training & Development" because replace sorang staff yg resign ni..errmm..kira baru nak masuk 4 bulan!!!...waahh..melalut sudah ni!!!



actually bukan tu yg aku nak cerita..aku cuma nak share dengan korang perasaan tension aku ni jer..aaahhhhhhh...tension..tension..tensionn..!!!! Aku ingat nak balik awl g karaoke nk realease tension..haa..sape nak follow aku?? jom!!! tapikan nampak gayanya macam tak boleh jer sebab banyak keje and tak boleh balik..aku kena ciapkan gak apa yg patut sebab aku nak taking leave on 30 March ni..errrmm..agak-agak..sempat ke ciap???

P/s: kepada korang2 yg rajin menyinggah uma aku ni, n kalau2 terbaca entry aku kali ni doa2 kan la yerk...Amin..

No comments: