Monday, February 28, 2011

Last day satelkan saman traffik!!!

myeg xleh nk masuk!! line bz..mungkin sebab ramai nak satelkan sama hari ini, kalau tengok kat semua kaunter pembayaran saman termasuk la kaunter pelbagai yang ada kat pejabat pos tuh semuanya penuh!! no tak bergerak [abang aku la yang kata] sebab terlampau ramai nak bayar saman..tuhla dia kita ini, masa ada masa tak nak pergi satelkan saman bila da hari2 akhir baru nak bayar..alamatnya berjanggut la ko tunggu kat kaunter tuh..hahaha..kate kat diri aku sendiri. tapi pape pon saman aku da kira satel sebab mintak tolong kak yong,,dia ada member yang keje bahagian traffik nie..so mintak tolong satelkan just bayar dekat dia jer..kepada kawan kak yung a.k.a abg traffik mekacehhh bangat yerr.

4 comments:

Cik Muda Sae said...

haha...ada saman ka? drift le tu...

~..cik PriNCEss..~ said...

hehehe..pemandu amatur mmg cengituhh..

cik dyla said...

seb baek kite xde saman trafik..sO wat slumber jew...hehe

~..cik PriNCEss..~ said...

huhu..belagak yerk cik dila..