Thursday, February 24, 2011

Kembalikan mOod ceria...

Lalalalalalaaa..Exam da habis!!!!! hahahaa..ulang suara Exam da habis!!!! hOhOhO..dengan nada belagak dan angkuhnya aku berkata-kata..(~_^)//..[walaupun sebenarnya minggu lepas lagi exam da habis]~~

tO all readers yang sudi menjegah ke blOg cik princess ni..thank banyak2 yerk..huhu..xsangka ada ada pembaca..weeii..[feeling famous like fatin liyana & cik epal..] kalau korang perasan, 2 3 hari ini aku asyik post entry sedih je kan..kan..Ok!!! tOday aku maO post entry happy punya.. Start from breakfast, pagi tadi aku makan banyak..2 gelas teh tarik, 4 biji cekodok pisang, 3 keping biskut, 2 sudu nasi goreng kelantan!!! hahaha..banyak sungguh aku makan yerk..tengah hari plak makan nasi putih ayam goreng panas2 sehh..dekat desa pinggiran..pukul 12.30 dah lari dari opiz..takut orang ramai nanti..huhu..

hari ini aktiviti aku makan jerr..masuk opiz jumpa kontraktor kejab dengan my bOss..pastu petang join training kOir..Hari isnin ada perhimpunan bulanan sO seperti yang telah di maklumkan kepada aku, setiap kali ada perhimpunan bulanan setiap kali tuh juga la kitaorang akan buat persembahan kOir..lepas ini kenalah jaga suara tak boleh makan makanan yang berminyak2, kena banyak minum air suam, tak boleh minum ais!!!! adduhh..nak kena pantang la plak..hehe tapi tak pe nyanyi gerak2 mulOt sudah [miming]..haha..~~

Ok guys cau dulu..nanti i update lagi k..tatata..(^_^)

No comments: