Thursday, February 10, 2011

Final Exam kembali lagi!!!!!!!!!

3 hari lagi bakal menjelang hari yang paling mendebarkan buat aku!!! tapi hari yang aku maksudkan tuh bukan hari pertunangan, pernikahan mahupun hari jadi aku yang telah lepas sebulan lalu..hari ini lagi penting dari segala2nya!! hari penentuan untuk aku melangkah setapak kehadapan untuk mengapai impian dan cita2 aku.. [waahhh..ayat hiperbOla btOl..huhuhu..~~]

tapi adakah aku betul2 telah bersedia untuk menghadapinya Exam..Oh..Exam!!..hurrmmm..macam biasa kesibukan aku telah membuatkan aku tak sempat langsung nak study, tuh belum + malas + jalan2 + berfesbuk + dating + macam2 lagi laa!! ate awOk memang idOk sempat la gamak nyer yerk kalO ghOpe itu [ttbe terkeluar slange perOk plak]..Oleh itu aku hanya ada masa 3 hari lagi untuk study..[ish..ish..bila la ak nak sedar ini main2 jer tau]~~

Pape pOn kan, insyaAllah aku akan try the best walaupun study last minute, mudahan2 apa yang aku baca tuh masuk la dalam kepala ini..Aminn..
kepada kOrang semua dOakan semOga aku dapat jawab tau n wish me luck k..(~_^)//

kla, nak sambung mentelaah buku jab..[mentang2 la bOs tak bagi keje hari ini, amik kesempatan laa..hehehe..]

2 comments:

a.R said...

gud luck diana..patut le tak join futsal da... mgu depan main tak? mgu depan semua wajib turun, kata kak afni...

~..UdadyaNNa..~ said...

mekacehhh sae..(^_^)//
hmmmm..next week la exam nyer da ciap apply cuti pOn tp ari khamis mb bOle kOt jOin..huhuhuu..