Tuesday, February 8, 2011

Short Update!!!!!

Assalamualaikum semua..sihat ka??? cuti chinese new yang lepas korang semua pergi mana???? takkan duduk rumah jer..tipuu laa..mesti kOrang ade pergi jalan2 gak en..en..

Aku!!!! kOrang tanya aku pergi mana masa cuti hari tuh..hehehe..sudah semestynya aku pergi bercuti!!!! cuti2 malaysia la katakan..huhu..lokasi tempat percutian aku tuh kat CamerOn Highlands!!!! sejOkk..

dan kalau korang nak tau seterusnya kesinambungan kesah di sebalik cuti2 malaysia ak & family..kena la stay tune dengan blog aku nie..huhu..kla guys aku tinggalkan korang dengan sekeping pic yang aku uplOad nie..sekeping jer!!! nk tengok yang lain kena tunggu next entry k..hehe..check it Outt....(^__^)


cube teka aku bergambar kat mana nie??

6 comments:

a.R said...

saya..saya..saya...!!! nak teka!! nak teka!!

dekat ladang teh. Cameron valley...!!!! yey!!

~..UdadyaNNa..~ said...

hehehee..tepat sekali!!!! pandainyerr..anak sape ni???

Anonymous said...

alaaaaa fisha pun nk jawab cam cim muda sae tadi.... kiter share adiah ekk.. hhehe

~..UdadyaNNa..~ said...

huhu..cik fisha pOn pandai jugee..Ok t i bg sOrang satu lOlipOp k..xmO gaduh2 taO!!!! hik3..(~_^)

a.R said...

yey...dapat adiah!!! cik fisha nak adiah juge ke? ok, kite kongsi lol....hmmmm~

~..UdadyaNNa..~ said...

sudah psty dpt lorr..~~ tp by 3rd week ek!!! cOz next week xde cuti mehh..huhuhu..