Thursday, February 17, 2011

Hilang Punca aku di buatnya..hik3..(^_~)//

Pagi tadi kak manja sms aku, dia nak tau lebih lanjut pasal story jeles yang aku bagitau dia hari tuh..huhu..aku baru nak cuba melupakan akan hal itu..tiba-tiba ada yang mengingatkan kembali n bila ingat balik rasa jeles itu masih ada..hati aku ini plak boleh berdegup laju dup..dap..dup..dap..macam bunyi jam dinding yang berdetik!!! sambil mengurut dada aku mengucap "Astaghfirullah-al'azim" issshhh..tak boleh jadi ini...hahaha..aku kena buat sesuatu untuk melupakan akan hal itu..hurrmm..dan akhirnya kak manja lah tempat aku luahkan semuanye, sesudah sesi luahan perasaan dari hati ke hati la konon macam program bicara hati tuhh..lebih kurang macam tuh la tapi aku ni buat luahan perasan by sms jer..huhu..sekarang en da canggih, teknologi dihujung jari anda jer..[wat iklan jab..hOhOhO]~~

Ok lepas sesi luahan perasaan tadi, cara kedua untuk aku menghilang perasaan jeles ini aku telah disarankan oleh seorang kawan untuk bukak satu blog nie Aku pOn layan kan

jerlaa..lagipun aku memang suka skOdeng blOg Orang nie..hik3..[gelak jahat]~~

aku sangat tertarik dengan entry beliau yang di pOst pada 13 Julai 2009 bertajuk Tak Macam Orang Lain Punya Sunday!! entry beliau memang kelakar aku baru baca separuh da tergelak sOrang!!! memang kelakar...sO tanpa rasa segan silu aku terus layan entry2 yang berikutnya..huhu..dan akhirnya membuat aku untuk menjadi fOllOwer beliau yang ke 2554!!! hik3..banyak en fOllOwer beliau ni!!!! haaa..pada kOrang yang nak rasa fEel gelak sOrang2..[bukan feel jeles ek], nak try layan entry2 menarik beliau sila2 la melawat ke blOg Hilang Punca.. yUkkk layann....

Haa..befOre aku akhirnya entry aku hari ini, aku nak ucapakan salam Maulidu Rasul 2011 pada semua umat islam di seluruh dunia..hehehe..tak sempat nak post entry Maulidur Rasul kebizian sebab exam en!!! hihihihiii...kla daaa...

6 comments:

Anonymous said...

ai lurve yu more dear...
tabahkan aty mu,...
insyaAllah, jika dia jodoh mu, pasti dia akan kembali kpd diri mu..

a.R said...

yaiii...putus chenta....! kadir kan ada..hik~

hilang punca tu mmg besh lol... ko minat bola kan..kan..kan..? sure ko suka lagi satu page encik pipi tu, sokernet.... layan beb~,~

neway,chill ye! kumbang bukan seekor...

~..UdadyaNNa..~ said...

fisha : Luv u jugak yunk!! hehehe..thnx yaa..menda da lepas lOr..hOpe after this semuanya akn Ok..(~_^)//

~..UdadyaNNa..~ said...

sae : hahaha..senget!!! daq kecik ag die tuhh..;-P/

tau xpee..layan enn!! aku tau bloh hilang punca dr rahil la.~~

page encik pipit!! meh la cni tgglkn link die..maO jugak laynn..

a.R said...

http://sokernet.blogspot.com/

laman web rasmi bolasepak dOnia..!!

~..UdadyaNNa..~ said...

owhh..ok2!! noted..thnx beb..