Tuesday, September 6, 2011

Sebulan selepas mengamalkan VCO!!~~ harus baca nie...

Assalamualikum..

guys, im back..
setelah lama bercuti sakan hari ni baru masuk keje
hehe..raya kan setahun sekali..

today aku nak hupdate kat korang pasal VCO!!
ingat lagi??? kalau tak ingat jugak sila la klik sini pas korang akan ingat balik
hurrmmss..camne ingat tak??? haa..sebenarnya takde apa yang menarik pun tapi sekadar ingin berkongsi dengan korang semua kebaikan VCO ini dan terbukti secara fizikalnya kerana aku sendiri telah mengalaminya..

perubahan ketara yang berlaku selepas aku mengamalkan VCO adalah :

1 - sistem pencernaan aku semakin teratur, maksud sistem penghadaman berjalan dengan lancar dan setiap pagi aku akan membuat pelaburan membuang sisa bahan makanan yang telah di makan oleh aku.

2 - kadar kekerapan untuk aku makan pun semakin rendah, maksudnya dulu aku nie asyik makan jer..pendek kate perot ini sentiasa mintak di isi. tapi kini tidak lagi selepas mengambil pil ini aku boleh mengawal pemakanan dan aku da semakin kurus oke..hihi..ramai yang telah mengakuinya

3 - kulit muka aku nampak semakin cerah berbanding dulu dan aku sangat teruja bila abang ngah sendiri yang kata "diana, ko nampak makin cantik la" hati rasa berbunga-bunga jer. mana taknya abang ngah aku ni bukan senang nak puji orang..

cara pemakanannya plak :

2 biji sehari, makan mengikut citarasa masing2 la sama ada nak makan waktu pagi sekali dan malam sekali atau makan 2 biji sekali gus pun boleh dan yang paling penting makan bersama air suam dan selawat ke atas nabi sebanyak 3x inyaAllah berkesan.

ha..sebelum aku terlupa aku nak ingatkan korang jangan ikot macam aku, kadang2 aku suka makan pil nie dengan air manis sebab aku kurang sikit minum air masak pastu aku plak ada pernah termiss makan pil ini sebanyak 1x..haa..oleh tuh pesanan unutk korang makan biorla teratur yerk kalau betol2 nak nampak hasilnyer..

*
*
haa..ni adalah raut eajah aku sebelum dan selepas..ko tengok betol2!! yang blah kiri tuh wajah sebelum dan yang kanan tuh adalah wajah selepas mengamalkan pil VCO..

ok..kalau korang berminat bolehlah membuat secara on9 di mana2 blogger yang telah menjadi mengedar VCO. aku belum register lagi so tak bolehlah nak order kat aku..hik3..


klaa..sekian..
thankx for reading..papai..[^_^]!!~~

8 comments:

✿aN ePpy m0m To bE✿ said...

aiyak.. part tuk putih tu za suke... tp cane klu selera mama nie berkurang gak.. cian lak kt bby... tp still mau nmpk putih.. huhuu

cik dyla said...

wahh..nak try!bape rm???bape lame mkn br nmpk perubahan?

Cik Muda Sae said...

ptt npk lain je kat lift tadik..hihi~

~..cik PriNCEss..~ said...

za : hehe..pil nie sesuai jugak untuk ibu mengandung seperti awk!!

~..cik PriNCEss..~ said...

dila : rm39.90 tuh pil sahaja tak termasuk postage rm7. hurmmss..tempoh perubahan tuh tak boleh nk tentukan sb setiap orang mmpunyai metabolisma yg berbeza2!!

~..cik PriNCEss..~ said...

cik muda : hoho..mekacehh!!1

kodok said...

peh . leyh jadi agen ni beb! nak nak nak!!!!

~..cik PriNCEss..~ said...

ejen 007 buleh la..kiki..