Wednesday, August 17, 2011

Suasana HAri Raya di Opisss

Assalammualikum..

pagi nie sampai2 je opis aku tengok semua sibuk menghias opiss almaklum laa 2 minggu lagi nak raya enn..aku tengok ada menganyam ketumpat riben, ada yg sibuk mengantung lampu kelip-kelip, ada jugak yg sibuk pasang pelita plastik. suasana kat opis nie serius meriah gila da macam besok jer nak raya..hihi..besokkk raya weeiiiiiii...

[sila abaikan gambar di atas kerana iaadalah hiasa semata-mata..ekeke..;P ]

1 comment:

aTy _faRed~ said...

beshnyer merase suasana kat opis...[jeles].. kat opis saye lebih ramai bangse lain... jadi tak de sambutan raye besar2..tak besh..!! kad raye pon hanye letak2 kat meja receptionist... saye nak gantung2..!!