Wednesday, August 24, 2011

SEGMEN : Jom Join Gadis Blogger

hi semua..

nak bgtau nie dah lama aku tak kena tag..dulu2 rajin gak tag2 orang nie lepas tuh da slow balik and now aku plak yang kena tag..hihi..layan jerla alang2 tuh boleh menghupdate blog kesayangan aku nieee...[^_^]


okkk let check it outtt...

1stly thanx cik dila sebab sudi tag saya also to Eva Danial.

kepada blogger yang nak kumpul follower boleh join segmen ni..!! syarat2 nya mudah saja adalah seperti di bawahh..mudahkan apa tunggu lagi jom layannn...

copy this banner ... n link kan ke entry nih :
then tinggalkan entry yg u all buat tu dalam entry Eva nih ..
selamat mencari gadis2 blogger ....!!
tarikh tutup sampai 31 August 2011 ..
dan tag kan kepada 3 gadis blogger ..

aku nak tag 3 orang :

da ciapppp!! mudah jerkn..kn..haa..apa lagi cepat laa joinn..
k papai..