Wednesday, May 4, 2011

Salam perkenalan dari seorang "SEDARA"

tengah hari tadi aku dengan kun lunch kat kedai mamak jer, ntah kenapa kedai mamak menjadi destinasi untuk santapan tengah hari kami. kalau nak di ikotkan masing2 dah kenyang sebenarnya tapi tak tau kenapa mulut nie rasa nak mengunyah jer..so, si kun nie cakap jom makan roti canai dan tiba2 aku rasa menarik gak idea tuhh..hehe..pelik tak??? tengah hari biasa orang makan nasi tapi kami makan roti canai..hahaha..layann jer..

ok seperti biasa sampai kedai kami pun order la menu seperti yang di hajati..sambil2 menunggu order sampai..si kun nie buka story masa zaman2 dia study dulu memang seronok bila mengimbau kembali zaman masa study, macam2 kenangan pahit manis yang dilalui..sO sweet tau dan aku sebagai pendengar setia nie pon rasa macam berada sekali di zaman kegemilangan itu..ekekek..[padahal dulu study lain2 lain tempat kot, kenal pon tak lagi]..~~ (^_^) , peace kun..

Dalam duk aku melayan story kun ini, aku dengan tiba-tiba teringat akan seorang teman yang pada mulanya aku kenali sebagai teman biasa dan tanpa di duga dia mempunyai tali persaudaraan dengan aku!! kikiki..kelakar jer kan dan macam tak percaya plak, masa itu terasa sangat keciknya dunia nie..sejauh ini aku merantau masih boleh jumpa "sedara" lagi..huhu..

bila diingat-ingatkan semula, macam mana aku boleh tau yang dia ini sedara aku?? haa..segalanya bermula di kedai mamak nie laa...[opss..nama kedai di rahsiakan] hihihihi...memang lucu sangat time tuh. nak dijadikan cerita aku dan sedara duk mengeteh la kat kedai mamak ini..macam biasa sembang punya sembang, borak punya borak terbuka laa cite pasal kampung..haa..start dari tuhlahh yang aku tau kami nie sedara..hahaha..sedara ker???? cOntoh jer kOt!!!~~
aku sampai tak terluah dengan kata2..ekekek..dan hanya mampu aku kata tika saat ini salam perkenalan dari seorang SEDARA!!!

dalam aku duk berangan teringatkan sedara ini, aku hampir terlupa yang aku tengah melayan story si kun nie maka dengan sepantas kilat aku stop mengelamun dan fokus balik pada story si kun nie..huhu..sorry la kun aku termengelamun kejab..jangan mara ekk..ok buleh sambung story balik!! ~~ sO, aku dengan kun lepak kat mamak tuh sampai jam 2 ptg..perot da kenyang hati da senang baru boleh balik office sambung buat kerja..lalalalalaaa..ok guyss sampai sini story aku t aku hap date lagi k..papaii..

5 comments:

menumpang kasih said...

sedare tue laki ke pompuan huhuhu

menumpang kasih said...

sedara tue laki ker pompuan

~..UdadyaNNa..~ said...

gender adalah dirahsiakan...kikiki..

Kun said...

hahaha. ko memang eak. lala~

~..UdadyaNNa..~ said...

ya ampun bukk...janji enggak buat lagi kok..ekekekek..!!~~