Monday, May 23, 2011

3 Hari

3 hari lepas aku sibuk dengan kelas
masuk kelas pun pening+blur2
rasa macam apa la yang cikgu ini ajar aku tak paham laa..
rasa macam nak balik rumah tak nak masuk kelas daaa, nak tengok tv cite "hantu kak limah balik rumah" ag best..
tapi tak boleh sebab aku pun nak jadi pandai macam orang lain so kena duduk diam2 dalam kelas and pay attention yerk cik princess

3 hari lepas aku dapat rasakan konflik dalam diri
rasa tekanan yang amat sangat sampai menitiskan air mata
OOhh..tidak tapi aku dah pun menitiskannyaa..

disebabkan 3 hari lepas juga aku rasakan suatu
perubahan yang pelik terhadap dia
mulanya aku tak pasti kenapa dan aku tertanya mengapa
dan akhirnya aku dapat jawapan itu
3 hari yang mengundang rasa cemburu yang amat sangat
3 hari aku mencari ilmu atau 3 hari mencari cinta???


nOta kaki : walaupun susah untuk di luahkan tapi aku nak cakap juga "Im sOrry dEar"....

3 comments:

cik tasukeecOklat said...

sape DEER tuh???hurh????
diana...diana...
wei ahad ni ko free x..??kate nak jOin jadik volunteer??kat dpn mahkamah je..kat persint 2...dari kul6pg sampai 10pg..
dpt elaun rm30 dan tshirt....
lau nak..gtau aku segera....nak masukkan nama ko...~

xxx said...

sentap nie,pujok cpt

~..UdadyaNNa..~ said...

lady mOrgana : mcm menarik jerkk....nak2!!~~