Thursday, March 24, 2011

mOod Cabut Gigi


mOOd nak keje takde!! smlm baru pas cabut gigi kat klinik pergigian putrajaya!!! sangat sakit..tak tertanggung rasanya..tahun ni jer da 2x aku cabut gigi...hurrmmss tuhla masa aku kecik2, takut nak g cabut, la nie da besor baru nak p..hahahaa..tuh pon sebab terpaksa and da sakit lau tak mau nyer aku cabut..~~



tengok no nie..cantik en..9002!!! seawal pagi aku da sampai klinik sebab takot ramai orang..paham2 jela klinik kerajaan macam mana..kalau datang lambat cikit, alamat samapi ke petang la korang kena menunggu..aku da serik da..kadang2 datang awal agi pon dapat jumpa doktor da masuk tengah hari..dari elok2 demam, da kebah da demam tuh sebab lama menunggu..tapi macam mana pon aku tak salahkan dorang2 ini..da nama pon klinik kerajaan, maka ramai yang datang untuk mendapatkan khidmat kesihatan secara percuma dan salah sorangnya adalah aku!!!



setelah sekian lama menunggu, akhirnya angka giliran aku di panggil..masuk jer bilik tuh doktor and nurse da ready nak wat operasi cabut mengcabut gigi aku nie...yaAllah sakitnya tuhan jerla yang tahu!! korang lau tak pernah rasa sakit gigi cuba2 la makin gula2 or benda2 yang manis pastuh bila da sakit gigi tau la rasa dia macam mana...pape pn after 15minit, gigi yang rosak tuh telah berjaya dicabut oleh doktor!! dan seperti biasa disebabkan pendarahan yang banyak berlaku dan akibat kesakitan yang aku tanggung, doktor telah memberi aku cuti selama 1 hari...1 hari jer tau jgn nak lebihhh...pape pon mekacciiieehhhh doktor kerana telah membuangkan gigi rosak itu, kini aku da tak sakit gigi laggiiiii...yaaahuuuuuuu....

4 comments:

cik dyla said...

tu ar byk mkn cekelat..

~..UdadyaNNa..~ said...

bkn cekelat arghh..tp mam coklat jeww~~~

Kun said...

seme bende die makan! kan da ilang gigi hahah~

~..UdadyaNNa..~ said...

hik3..makan adalah hobi sy..(~_^)//