Monday, January 31, 2011

Semalam hari yang paling adventure bagi akU!!!

semalam adalah hari yang paling adventure bagi aku. Mana taknya da pakai cantik2+cOmey2 kena tOlak kereta..adOOiyaii..jEm kejab kepala nI!!! tapi apakan daya siapa lagi kalu bukan aku yang kena tOlak en..en.. itu pOn selamat la ada rescue ranger datang memberikan bantuan kalau tak mau aku tidO tepi flyover tut..[padan muka aku]

Kisahnya bermula, di satu malam yang indah tengah syOk-syOk drive ini ttba kereta yang aku pandu tuh bergerak perlahan dan semakin perlahan last2 terus mati..adOiiyaaii macam mana nak balik rumah ni!!!.. masa tuh tak sempat fikir apa dah, capai hp terus dail mereka2 yang berkenaan untuk minta bantuan..Alhamdulillah..mmg aku bernasib baik sebab ada yang sudi membantu dikala sangat2 memerlukan bantuan..hehehe..[mekacehhh awk..sy tau awk pasti sedang mmbaca ]..(^__^)

Lagi satu, yang aku nak share kat sini..aku mmg tapik spring laa kat rakyat Malaysia ini sebab diOrang mmg prihatin giler!!! ttba masa tuh aku rasa bangganya jadi rakyat Malaysia..mana taknya tengah hujan2 ini sanggup ada cOuple yang naik moto ini berhenti sbb nak tolong aku & rescue ranger tolak kereta + dengan abg kereta pajerO tuh lagi..abg tuh ciap keluarkan lampu kelip2 yg biasa kontraktor guna untuk buat jalan raya tuh tujuan dia untuk bagi singnal pada kereta lain supaya dorang alert dengan ktorng yang sedang menolak kereta ini..hehehe..mmg terharu giler masa tuh, ramai pulak yang nak datang tolong..Orang Malaysia mmg terbaek laa...kredit tO mereka yang banyak membantu semalam..

p/s : im prOud tO be Malaysian..(^^,)

7 comments:

cik dyla said...

dekat putrajaye kew?sbb ape kete mati?bateri low?

a.R said...

cayalah...rakyat malaysia...proud to be malaysian...!!!!

~..UdadyaNNa..~ said...

dila : kt gOmbak!!! yurpp prOblem bateri..

~..UdadyaNNa..~ said...

sae : hehehe..sy ank malaysia!!! sy anak malaysia!! (^__^)

cik dyla said...

haiyak..jaohnyeee...

~..UdadyaNNa..~ said...

hihihi...tuhlaa!!! kt gombak gak die nk stuck.nape la xstuck kt ampang pOint ke..dekat la cikit enn..tp pape pon semuanya da selamat alhamdulillah..

cahayaalai said...

nasib bateri prob...bukan problem lain...... :)
moral of the story.. anak dara x elok kuar mlm2 jejauh....