Wednesday, January 26, 2011

Aku yang dipaksa & terpaksa..

Hari ini tak seperti hari2 biasa, kerana hari ini jugak la aku dipaksa join pasukan kOir untuk Bahagian!!! aku yang tak tau apa2 nie, tiba2 boleh terbabit sama..ish..ish..nak wat macam mana en..mentang-mentangla aku baru daq baru kat bahagian nie korang semua buli aku ek..xpe2..aku report kat abg sayang aku..[uikss...sejak bila ada abang sayang nie???? jeng..jeng..jeng..(~_^)].

Actually kan semalam aku dapat memo yang menyatakan aku dilantik sebagai ahli baru bagi pasukan kOir Bahagian..eh2.. ttbe jer en, sO aku pOn buat2 xpaham jelaa.. n' hari ini punya cerita plak, aku yang sedang kusyuk dan tawaduk wat kerja nie ttbe je di suruh follow ada sorang akak kt opiz aku ni turun join training..hurrmm..mula2 tuh mcm alasan aku bagi tapi semua reject last2 aku kena pegi gak kalau tak aku kena bagi surat tunjuk sebab kenapa xjOin training tuh yela cOz nama da ada en..adduhhhh..inilah yang dikatakan
paksa rela!!!!! tapi stOry nie xhabis macam itu saja...pas aku turun jOin training kOir td..ttbe rasa best plak n nOt bad gak sbb lagu die semua rancak2!! lagu patriOtik tuh mmg dah jadi lagu wajib for kOir tp yang xtahan tuh ciap ada request lagu dari big bOss lagi, lagu Faizal Tahir "Gemuruh" hahahaa..layankan saja dan ada lagi yang menarik dengar2nya ktOrang akan dapat spOnsOr baju kOporat..huhu..Okla tuhh..nk wat mahal en..dapat spOnsOr nie kire alhamdulillah what..hehehe..~~

beSOk ada training lagi schedule die 10 - 12 pg, after lunch sambOng balik 2.30 - 4.30 ptg until this friday!!! kla guys nak balik niee..sOk ada stOry baru i share ngn u all k..byeee...(^_^)

4 comments:

Kun said...

haha padan muke!
hehek aku tau ko enjoy nyanyi tambah2 ade abang jo kat depan en en en..

[^ _ ^]

~..UdadyaNNa..~ said...

uiksss..abg jO!!!! hahahaha...geli mak nOk..=P

Anonymous said...

kan ke dulu kat opis bwh ko nyanyi koir gak??ape yg pelik yew??kan aku da kate lelama ko mesti luper opis bwh puyeeee..!!!iye ah..da ade kwn opis atas en??hohoho
cik tasukeecOklat

~..UdadyaNNa..~ said...

mne ade aku mentiOn wOrd pelik!!!! xde en..en..hehehe..=P

uiksss..ape kate cengituh!!! Opiz ats ke Opiz bwh ke same jerr..kOrang smua alwyzz in my heart wht..hihi..(^_^)