Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011!!!!!


malam nie adalah hari terakhir bagi tahun 2010!!!!
dan akan bermula tahun baru bagi 2011!!!
sepanjang tahun 2010 nie mmg perkara pahit manis yang telah aku lalui, mmg tak terkate la en mcm2 ada..suka, duka, pahit, manis n semualah!!! sampi tak tertaip da aku nie..
dan bile masuk plak tahun baru nie, cam biasa la setiap org msty ada azam br enn..sama gak ngn aku. aku pOn ade azam yg tersendiri..hehe..cam biasa aku harap thn nie aku dapat tunai en azam tahun lepas yg tertunggak [ape azam tuh xperla cite kOt biarla aku jer yg tau..huhu!!~~] n aku jugak berdOa semoga tahun 2011 membawa seribu sinar kehidupan yang indah untuk aku dan keluarga tercinta!!!!
papepon
*
*
*
~~..gUd byE 2010..~~
&

~~..wELcOme 2011..~~


2 comments:

a.R said...

happy nuyer nok...jom join GA ...

http://sipenyapuburuk.blogspot.com/2011/01/lucky-giveaway-by-cik-dya.html

~..UdadyaNNa..~ said...

happy new cik muda azie!!! hehe..

kne jOin ekk..