Tuesday, February 3, 2009

bye..bye..January..

Assalammualaikum semua..
wahh..kjbnya mse berlalu..pejam celik-pejam celik jan berlalu, kini feb kembali..
ermm..mcm2 yg da jd pd aku..pape pn aku cube mengembirakn hati ni wpn kesdihan yg teramat sgt!!!

anyway, aku brsyukur kehadrat illahi, kini bumi palestin telah slmt dr cengkaman rejim zionis yg xberhati perut tuh,bkn per aku kecian melihat nasib knk2, dan kau wanita yg xberdosa mnjd korban peperangan!!! semoga Allah tempatkn mereka dikalangan org yg tinggi darjatnya AMIN..

uikss..aku nk share ngn korg semua..mari lar same2 kite memboikot brgn Amerika Syarikat..antaranya KFC, MCD, Pizza Hut..huhu..yg 2 jerla yg aku tau..wpn peperangan da berakhir skrg2 aku xnk bersubahat menyumbangkn walaupn RM0.10 sen pd tabung xberperikemanusian tuh..hope you guy yg kat luar sane, pk-pk kn lar ek..
chow shin chee...=]

No comments: