Sunday, February 1, 2009

..Cuti-Cuti Malaysia..

hari ni aku bgn awl..hehe..msti lar bersemangat wajar ni nk bercuti..aku kn rakyat yg prihatin, aku telah menyahut seruan kerajaan utk melancong dlm malaysia jer..hehe..bkn jauh sgt pn PD jer.."Cuti-Cuti MAlaysia". yg bg idea ni kakak ipar aku lar.. [k.nana] kami menyewa kat PD World Marina Resort.. bajet skit..=P
whole family aku pg, termsk mak k.nana serta adik bradik die..wahh..rmai 2..=) 1 wira, 1 kelisa,1 kancil..best giler..tp yg xbest abh aku xdpt ikot coz keje..pstu plak jln jem giler..kami bertolak dr ampnk kul 11.30am. sepjg jln jem sgt2..errm..cuti chinese new year kn. di pndkkn cite,aku smpai PD kul 2pm, check in pn kne berator beb..huhu..mse abg ngah aku Q nk check in..aku leh main pool..huhu..1st times 2.. ok..gak lar aku main..
ting tong ting tong..dkt kul 3.30pm gak lar br ktorg check in..
ptg tuh kul 5pm ktorg semua terjun swimming pool..hehe..mcm2 aksi renang kami wat trmsk lar aku..=P da mengalahkan jaguh2 renang msia..pape pn aku hppy sgt2 coz dpt berkmpl rmai mcm ni..
haa..da pnh mndi kolam..kami mndi laut plak..kami pg pntai teluk kemang..dlm kul 6 suku kot..hehe..jgn jelas..wat BBQ lg.. aku plak..pnye excited nk naik banana bot..kwn baik aku ckp best giler..tuh yg lg berkobar2 nk naik..=)
jgn xpercaye..yg naik banana bot tu just 5 org jer..all ladies tau!!! aku, k.nana & eika [adik pmpuan] + 2 lg org luar..hehe..aku xksh lar bpe org yg nk naik..jnji aku naik gak..1 kepale rm10.
pas buat payment aku pn berciap sedia lar kai safety sut..hehe..
huhu..bangga tau..
mlm tuh kami blk dr pntai kul 8pm.msing2 letih jer..smpai bilik kami brshkn dri n trs msk tdo..bsknya kami da gerak blk ampunk..tepat 12.0pm kami check out..
walaupn cume 2 hari 1 mlm jer..tp percutian yg singkat ini akn menjd kenangan indah yg x mngkin aku dpt lupakn.."i Love my family"

No comments: