Saturday, February 21, 2009

banyaknya keje!!!!

aduhhh..pening betol rasanya kepala ni..dalam tempoh 1 week ni banyak sangat keje aku dpt, xsmpat ciap satu keja da datang lg satu keje..tension-tension!! sampi nk updated blog pn xsmpat..apetah lg nk on9 friendster..hehe..>> sempat lg tuh..

ari selasa yg lepas aku baru received extension letter from my bos, contract aku sambung lg smpai 30th June 2009. aku ingat xdpt smbung yela "cut cost"..tapi pape pn aku bersyukur, mana taknya dlm keadaan economi down mmg payah nk cari keje lain..haa..cite sal keje, waduuhhh..pening sudah ni..tapi nk wat cmne kena lar wat jugakkan, da nama pn keje..

haa..yang kat atas tuh pic table aku, hehe..besepah giler en..kalah table executive, silap-silap table manager pun kalah..huhu..

yang ni plak table aku dari sudut kanan..yg melambak2 tu semua document since last 3 years yg aku kena file.

sedang aku sibuk menyiapkan keje2 yg bertimbun tuh, aku dipanggil tok sama-sama meraikan brithdays officemates ak
u..huhu..sbrnya aku pn xtau dorg arrange semalam..=P


aku jugak smpt amik pic kek brithdays tuh..hehe..bkn amik pi
c officemates aku..hehe..to Kenneth, Man Niee & Hida..Happy Brithdays to you guys..God Bless You..=]




ni plak pic aku ngan brithdays girlz..hehe..cun x??? da kwin tau anak 1..huhu..sekali pndng cm lum kawin..=P


Errmmmn..lebih kurang dalam kul 5pm, semuanya selesai dgn selamt dan jayanya..hehe..=P
ps da ciap kemas2 table, semua officemates aku berangkat pulang..tapi aku jer xbalik lg..waahhhhh...kena smbung wat keje..sedeh aku..

tp en pape pn aku enjoy..=)

No comments: