Monday, June 20, 2011

10 wanita yang terakhir sangat bertuah!

Hi Gurlzz..
aku ada berita gembira yang nak dikongsi bersama u all guys..
pasti korang semua kenal dengan Annas Easkey eenn..siapa lagi kalau bukan seorang jejaka yang berbakat besar dalam dunia photographic nie..
sO, kepada gadis2 diluar jadilah antara "10 wanita yang terakhir sangat bertuah" dengan mendapat sentuhan ajaib beliau..


Pesanan Dari annas yang aku cOpy dr sini --->> Annas Easkey Photography


salam semua, entri ni entri pendek je, just nak bagitau anda semua tentang promosi sebelum ramadhan yang annas buat tu, tinggal sepuluh kekosongan untuk shoot promosi tu, jadi siapa cepat dia yang akan dapat shoot and makeup dengan annas, like seriously? yes its true *jeling*

harga? lebih atau dengan kata lain, sangat murah dari biasa ok! promosi sebelum ramadhan akan dishoot oleh annas pada 10 Julai 2011 and harganya RM450 only plus makeup, Alhamdulillah, annas dapat feedback yang bagus and tinggal 10 kekosongan sahaja! then annas akan tutup promosi ni and I dont mind orang cakap murah sangat ke apa ke, setahun sekali je annas buat, apa salahnya kan?

kepada sesiapa yang nak book annas, anda perlu membayar deposit rm150 sahaja selebihnya bayar lepas shoot! and untuk details korang bolehlah baca entri SINI and i would like to remind to you people, lepas ni no more promosi untuk single as annas akan buat promotion utk family shoot pulak tapi soon la bukan sekarang!

so lepas ni jangan tanya annas lagi bila nak buat promotion as this is the last promotion for single shoot and apa tunggu lagi sayangku sekalian! book me now! 10 orang yang terakhir sahaja! lets go!
email me untuk booking and confirmation at farick_annas@yahoo.com thank u so much! fyi, shoot ni kat KL area ok! :)


hehehe..sila abaikan pic dibawah kerana ia adalah iklan semata2..ekekek..
*
*


nOta kaki : nak juga jadi "10 wanita yang terakhir sangat bertuah!" oleh itu siapa sudi jadikan impian aku jadi kenyataan..

1 comment:

cahayaalai said...

how about 10 wanita terawal....