Thursday, July 16, 2009

Kasih Yang Tak Dianggap

aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
selalu itu yg kau ucapkan padaku
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan
sebagai kekasih yang tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

3 comments:

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

hikhikhik..ske sgt dgr lgu ni..lgu ni pnh ditujukn oleh dila tok kami berdua..sb kami sndri pnh alaminya..

Shaharuddin Othman. said...

Skarang nak bercinta xde ler bulan bintang....intan payung....kwin dlu cintan kemudian.....inilah cintan orang muda....

~..PriNCEss DyaNa..~ said...

aiyak cm ker???? hehehe..pape pown no komen..=P