Monday, February 8, 2010

Penangan Paper Sains SOsial...

aku rse cm xbpe nk sehatla, tekak da mula rse pahit2, hidung da mula tersumbat, nie pon da start bersin2 nie..ape yg aku rs kn nie..adakah aku di serang demam terkejut!!!! AArrghhhhh..tidak2..giler laa..nie semua gara2 penangan paper sains sosial la nie..baca buku bagai nk giler (ekekeke..selamat xgiler btol2) lagi plak nk ikutkn purata aku tido adela dlm 2 3 jam jer..takot punyer pasal..aku xmo repeat paper weii..xnk..xnk..bg aku subjek sains sosial la yg paling pening n menakotkan..

Tp pape pon syukur alhamdulillah..da lepas azab aku tok paper nie, aku da jwb dengan sebaik mungkin n selebihnyer terpulang pd lec yg semak paper aku nanty..Now, tinggal 2 papers ag..waahhh..xsabar rsenyer pstu M.E.R.D.E.K.A
!!!!! ekekekeke..~~

P/s: kepada mereka yg menanda kertas jawapan peperiksaan aku, lau ader ayat2 yg kurang paham ataupun trdpt kesalahan ejaan..di mtk buat2 paham jerla yer n ignore kn la kesalahan ejaan tuh..huhu..~~

No comments: