Tuesday, February 2, 2010

kAWin..kAWin..kAWIn..(~_^)

Hari ni aku dpt 2 kad jemputan..huhu..jemputan perkahwinan officemate aku..ekekeke..da nk kawin da korang ek..kepada cik syila..tahniah n selamat pengantin baru & tak lupa jugak pd kak arni..selamat pengantin baru yerk..(^^,),~~

Smlm lak aku terima fon call dr ex daq classmate aku..kate nyer nk bertunang!!! waaahhh nk tunang!!! jeles sudah aku nie..(ciap kate dlm aty, aku pon nk tunang gaklaa..ekekeke )...kawan aku ni name die rieta, xsangkakn da nk tunang da ko yerk...tahniah2... skrg nie sorg ag kawan aku yg nk bertunang..tuh blm termsk yg da kawin n ader anak ag..bestnyer... hurrmmmm...ble la plak turn aku nk kawin nie..ekekekekeke..~~ aku nk kawin!!!! sabar dlu diana, byk benda ag yg ko nk kne buat n kne pk.. soal kawin2 tuh nanty2 dlu..lau da smpai seru kawin laa..agpun aku penah dgr org dlu2 kate ade jodoh xkemana..so be cool..(^_^) kejar dlu ape yg aku nk n aku impikan..insyaAllah..lau da smpai msenyer xkn aku nk mengelakkn..kn..huhuhu..bunyik cam gatal jerk ayat tuh..=P

ekekeke..suka2 jer post entry nie..sb gatal nk update blog!!! konon2 citer br laa..huhu..
kla chaw chin chee..

No comments: