Friday, February 5, 2010

Final Sem dah bermula....


HAri ini adalah hari yg paling penting dan hari yg paling menakotkan dlm hidup aku!!!! FINAL EXAM !!!!!! kejab jer mase berlalu2 tau2 da final exam..aku xprepared ape pon ag nie..ermm..nk kate xprepare langsung tuh xdela...adela gak cikit2 aku baca buku tuh pon ntah masuk ntah idak..

pagi td paper Hubungan Etnik, 100 soalan mse diberi 2jam 30minit...aku da try the best da jwb paper nie n hopefully result yg aku dpt t best gak laa. Alhamdulilah..da lps 1 paper tinggal ag 4 paper..kne study hard nie..

kawan2, aku nk mtk maafla lau der slh or pape jerla yg seangkatan dgnnyar spt terkutuk, terkata n buat korg terasa aty ble baca blog aku nie..ampun yaa ku mau exam nie takot xtenteram plak jiwa..ekekek..n wish me luck k..(^^,)
n to aLL geng UUM, gud luck k jwb exam btol2 jgn memain..semoga kite semua akn berjmpe ag di sem depan..cayok..cayok..

No comments: