Friday, July 2, 2010

Jwpn tag dr cik fisha..

Assalamualaikum..wahhh..rsenyer da lame aku xkena tag..dlu mse2 mula lyn blog nie selalu gak la kne tag dr blogger yg lain..pstuh da slow skit laa..n now..kena tag blk dengan cik fisha..huhu..jom layannn..(^_^)

1. Apakah nama blog anda dan kenapa anda memilih name itu ?

1) princess dyana
2) ~cik princess~
sbb ape ak ske buh nme princess, krna aku mau mnjdi seorg princess...hik3..(^_~)


2. Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu ?

blog nie da cm diary ak..ape jer mslh or pape jerla aku akn coretkn kt blog nie..dyana lak semperna nick name aku..so ble digabungkan menjadi "diarydyana"..huhu..comel enn..


3. Apakah method dalam penulisan anda ?

~> love story
~> Friendship
~> kisah teladan
~> Jalan2
~> suka duka

* dan ape2 jer yg aku rse nk tulis, aku tulis laa..


4. Pernah terasa nak hapuskan blog anda ? Sebabnya ?

hurrmm..so far xde ag kott..tp next future lau ader anasir2 yg cube menganggu serta menceroboh blog nie..aku mungkin akan lakukan nyerr..


5. Pernah tak ahli keluarga anda membaca blog anda dan ape kata mereka ?

~> ade jer..especially to my lovely sister in low (k.nana)..time kaseh kerana meluangkan mase tok baca blog aye..(^_^)
~> so far ok jer..xde plak aku dgr komen yg kuang memuaskn dr mereka..


6. Apa perasaan anda apabile orang lain mengatakan bahawa anda punya blog ini buruk sedangkan masih ada yang mengatakan blog anda chantek ?

rsenye wat mse nie..xdela yg nk kate blog aku nie buruk or yg seangkatan dengan nyer..semua kate smart laa..ciap ade yg mau blaja ag cmne mau wat template cm blog aku nie..huhuhu..


7. Bilakah anda mempunyai blog ?

since tahun January 2009


8. Siapakah orang pertama yang mengetahui anda mempunyai blog ?

cik dila my fwen 4 ever laa..sape ag..


9. Apa perasaan anda apabila orang asyik mengatakan tentang blog anda di sekolah ?

hurrmm..ade kott..tuh pon daq kelas laa..so far xde la yg kata ape pon kecuali adela..ade 1 2 jer special kes..yg tuh da xleh nk wat paa laa..


10. orang seterusnya untuk di-tag .

hik3..part nie yg aku paling ske..haha..bersiap sedia la kwn..huhu..

1) ZALYKHA MOHD BLOG'S
2) Il Servitore Di Allah..
3) Penyair iDANRADZi@BlogSpot
4) ssSShhhh.....!!
5) Us ~Me, Hubby & Aryana~
6) Hidup Mesti Terus
7) SemBANg KoNGkANg
8) Ain Aishah
9) SINAR KEHIDUPAN
10) Welcome to my page ~ hot & chicky


kepda kengkawan blogger sekian..sila2 la menjawab tag dr ku nie yerk..hik3..selamat menjawabbb...zassss...

2 comments:

Anonymous said...

hakhakhakkk... syabas kerna anda telah menjawab soklan sya.. heheheh

~..UdadyaNNa..~ said...

huhuhu..time kaseh2..(^_^)
thnkx jgk kerana mengtag driku..hik3.