Tuesday, March 2, 2010

Pindah Rumah>> pUTRAjaYA aKU dATang..

Arini aku x blk ampang sb, aku da start menyewa rumah kt putrajaya..aku duk serumah dgn daq officemate aku..ps nie xdela berulang dr ampang ag..jimat sikit blnja..^^, b4 nie aku berulang sakit la gak..kne bgn awal, pstu tol ari2 mau byr..blm + myk ag.. ALhamdulillah.. smlm aku sibuk dok paking barang..pakaian, tilam, bantal..ngah sibuk2 ttbe mak aku tye "btol ke nk pindah nie..xyah la diana" aiyak sedeynyer aku dgr mak kate cm tuh..dlm aty aku..wahh ikotkn mmg xnk tp sb nk jimat skit blnje kne la gak pindah..tp aku jwb blk.."mak, aye test dlu sebulan dlu dok kt sne lau xserasi aye pindah blk cni" haa..br la mak senyum..^^,

skrg ni jam da menunjukkn pkl 6 ptg, jb g aku blk trs g uma sewa..huhu..rse rindu plak kat mak, td aku call 2 3 kali gak tp xdpt..errmm..xpe mlm kang aku try call ag..pisshhh..mak t aye call angkt fon tau..rindu kat mak..

kla, sudah mau gerak nie..nk singgah p.mlm jb bli mknan pstu trs blk..
t kite story ag ek..bye..

No comments: