Monday, January 11, 2010

Kalau kami tinggal serumah..ape akan jadi agaknya????

Jumaat, 8hb Januari 2010

entry aku kali nie, ditujukan khas tok cik yana n cik dila..(^^,)

semuanya bermula bila yana ajak aku n dila follow die kuar mlm tuh..kononnyer gara2 tension dgn balak die..ekekekek..nila die mslh uma tgga..huhuhu..=P mlm tuh yana tdo uma coz besoknya ktorg da plan nk g library kl..nk cri bhn tok assignmentla konon nyer..haha..bayangkn kelas ag 1 week jer..assignment 1 aper pon x wat ag..dok bz jer memanjang..ntah ape yg dibz kn aku pon xphm..hahaha..>>(statement yg merujuk kpd dri sendri..)~~

tp yg pstynya aku telah belajar ssuatu yg br dlm hdp aku..benda yg aku rse aku xkn penah cuba tok buat..semua tuh adalah pengalaman br aku dan aku akn jdkn pedoman & iktibar tok diri aku sendri..


pic 1
pic 2
pic 3

cik yana +
cik princess + cik kelip2 = 3 gadiz devians

P/s: bayangkn dok 1 uma..cm nie..alamat 1 keje pon xjln..sb tengahari br bgn huhu..~~

2 comments:

cik dyla said...

Hahahahaha..
kalo duk serumah mcm2 leh terjadi..
kelakar la gamba kite tu...

~..UdadyaNNa..~ said...

btol2...macam ada2..XP
hehehe..mstyla..awk pagi2 da gayut..ciap tutup kepala dgn bantal agg..