Wednesday, December 2, 2009

aKU maSAk..

Bosannyer blk uma, mkn sorg2, tgk tv sorg2, mndi sorg2, tdo pn sorg2..uikkss...mndi ngn tdo pn nk gtau gak ker..hikhikhik..=P ptg tuh lek dr keje aku xde plan pape, selain bsh bju kemas skit2 n wat assigment!! errmm..nk mkn luar mls plk..huhu..ttbe aku rse cm nk msk..so, aku mskla..menu aku tok arini sup ayam, sayur kangkung goreng belacan & telur mata..hikhikhik..(^^,). Tp da msk byk2 sape nk mkn..dala sorg jer kt uma..Hurrmm..Ahakkzz..da tau da sape yg leh abizkn smua mknan tuh..sape ag lau bkn enche maflato..", tdk terlupa jugak kpd 2 owg ag sahabatku iaitu cik kelip-kelip n enche kurl luck..huhu..tp malangnyer mereka b2 xdpt join dinner mlm tuh sbb ade hal..tp xpela..atleast ader ade sorg ag yg leh tlg abiskn semua mknan tuhh..hehehe..cmne lar rsenyerkn, bg aku sdpla sbb aku yg msk..tp xtau la plk die, sb die yg mkn..xkshla..jnji aku sndri rse sdp da kire ok la tuh..hikhikhik..(^^,)

P/s: to Mak, thanks tau gtau cara2 nk msk nih..sb aye bknnyer pndai msk pown..stakat msk air tuh buleh laa..ekekekeke..(~_^)

No comments: